شناسه : 12096
نویسنده : استان بوشهر
عکس
سازمان بسیج حقوق دانان استان بوشهر

آموزش همگانی حقوق (طرح هر مسجد یک حقوقدان)

آموزش همگانی حقوق (طرح هر مسجد یک حقوقدان)در مسجد قرآن شهرستان بوشهر واقع در عاشوری بعد از نماز مغرب و عشا اجرا شد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهرطرح آموزش همگانی حقوق با حضور وکلای بسیجی در مساجد هدف با حضور  عموم مردم و با موضوع ضمانت نامه بانک ها،اسناد تجاری،چک و سفته،قرارداد مالک و مستاجر و نحوه خرید و مالکیت زمین بیان شد.

لازم به ذکر است که طرح آموزش همگانی حقوق، یکی از طرح های مهم سازمان بسیج حقوقدانان در سراسر کشور است، که اهدافی از جمله افزایش آگاهی  های حقوقی اقشار مختلف جامعه، کاهش دعواهای حقوقی در مراجع رسیدگی کننده و ... دارد

 فرد منتخب یک بسیجی به عنوان مربی و یا استاد که احاطه و آشنایی کافی و وافی به مسائل حقوقی و قضایی داشته و دارای تجارب زیادی در زمینه وکالت و مشاوره حقوقی می‌باشد. برنامه ریزی‌های ما براین منوال است که این اساتید حقوقی در نزدیکی مسجد و ساکن همان محله بوده و از نمازگزاران آن محله بوده باشدکه به فعالیت وماموریت‌های محوله می‌پردازند.

 بکارگیری و سازماندهی حقوقدانان درمساجد به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم از لحاظ حقوق و برطرف کردن نیاز‌های اساسی در زمینه قضایی وحقوقی است.

سازمان بسیج حقوقدانان استان بوشهر در جهت توسعه فرهنگ حقوقی و بالابردن سطح آگاهی حقوقی مردم وآشنایی شهروندان با حقوق شخصی و اجتماعی تلاش می‌کند،

امیدواریم اجرای این طرح برای تغییر در فرهنگ و سبک زندگی اجتماعی  عامه مردم تاثیرگذار باشد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.